czwartek, 31 grudnia 2015

Stary -> nowy rok | Podsumowanie

Cześć! Starałam się napisać ten post parę dobrych razy, a teraz do następnego roku dzieli nas ledwie kilka marnych godzin. To już czas pożegnać się z tymi wszystkimi 365 dniami, pełnymi radości i smutku, zwycięstw oraz porażek, gdy układało się dobrze albo po prostu źle. I zapewne jest to moment, w którym powinnam powiedzieć od siebie coś mądrego, ale chyba jest to zbędne racja? Sądzę, że są to chwile, z których każdy wyciąga jakąś niepowtarzalną naukę dla siebie.
Ja wyciągnęłam. Ten rok nauczył mnie, żeby nie odpuszczać. Nawet jeśli coś nie układa się po naszej myśli, będzie dobrze. Denny banał? Być może, ale często się sprawdza. Wystarczy tylko szczypta optymizmu i wewnętrznej siły.
Zrozumiałam także, że to o czym marzymy nie jest jedynie fikcją, którą wciskają nam na każdym kroku. Trzeba mieć jedynie odwagę sięgnąć po to czego pragniemy, nawet jeśli to bardzo wysoko, to jest możliwe. Z każdym krokiem jesteśmy przecież odrobinę wyżej. Zrobiłam miliony rzeczy. Bardzo duża ich część była błędna, ale to nic - dzięki temu dojrzałam. Po raz pierwszy dostrzegłam niektóre rzeczy albo pozwoliłam innym się wyostrzyć. O coś zawalczyłam, kiedy reszcie pozwoliłam odejść.
    zdjęcia: http://weheartit.com

Ten rok stał się małą cząstką mnie. Nawet jeżeli nie był idealny na pewno miło go zapamiętam, szczególnie, że właśnie w nim założyłam ten blog. Mam też nadzieję, że następny będzie jeszcze lepszy i osiągnę to, czego nie udało mi się zrobić w tym.
Wobec tego, życzę Wam udanego sylwestra i przede wszystkim szczęśliwego nowego roku, aby był jeszcze bardziej pozytywny niż ten! :) 

Żegnaj 2015! Witaj 2016! 

18 komentarzy:

  1. Masz rację..najważniejsze to się nie poddawac ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i bardzo ładny blog :)
    Obserwuję <3

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już raz trafiłam na Twój blog ( a w dodatku mi się spodobał) to teraz szybko się ode mnie nie uwolnisz ;).

    Twoje posty to taka.. dawka pozytywnej energii i zgadzam się w 100%, o marzenia trzeba walczyć, nie wolo się poddawać.
    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    http://abi-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam nic przeciwko. :)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Ojej! Wspaniała jakość zdjęć, jakiego aparatu używasz?
    Śliczna jakość, śliczne zdjęcia, śliczny wygląd bloga, śliczna Ty…
    Fajnie piszesz lekko - lekko się czyta :)
    Dodałam już do zakładek w komputerze! <3

    Zapraszam do siebie: http://threek3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, faktycznie jakość jest cudowna, ale zdjęcia nie moje. Są to inspiracje z weheartit, co wyjaśniłam małym druczkiem, więc mogłaś nie zauważyć. Jednak reszta zdjęć na blogu jest moja, wykonana zwykłym aparatem marki Canon.
      Bardzo dziękuję za miłe słowa. :* Cieszę się, że się podoba i mam nadzieję, że przyszłe posty będą dla Ciebie równie satysfakcjonujące. :)

      Usuń
  5. Masz rację dążenie do celu to podstawa mam nadzieję że w tym roku uda pokonać mi się lenistwo ahhhh!
    MELA BLOG (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie rok 2015 też wiele nauczył i wzbogacił o naprawdę dużo doświadczeń
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ze nauczylas sie czegos w 2015 i mam nadzieje ze 2016 bedzie dla ciebie jeszcze lepszy! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    (btw szukam osoby ktora zna sie na zmianie wygladu bloga, mozecie pisac pod najnowszym postem) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog,bardzo podoba mi się wygląd. A posty ? Pełne optymizmu i radości. Tak trzymaj!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    nieustraszonaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. moj sylwester byl super :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten rok na pewno będzie lepszy :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby 2016 był jeszcze lepszy. Wszystkiego dobrego!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. I oby ten nowy rok był dla Ciebie udanym! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego Nowego Roku, aby był dla ciebie udany!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    Zapraszam na nowy post! Skomentuj i zaobserwuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęsliwego Nowego Roku!! A poza tym, trafiłam tu przypadkiem, ale chyba zostanę na dłużej. Świetny blog, widać, że się bardzo starasz. No i jak widać super wychodzi ;). Tymczasem zapraszam na swój blog o włosach i nie tylko: http://fairhairbyjolie.blogspot.com/ . Zostaw ślad po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To wiele dla mnie znaczy. ♥