wtorek, 16 sierpnia 2016

Zamość ♥

Cześć! Jak tam u Was? Ja poniedziałek miałam bardzo udany, bo wybrałam się z rodziną do Zamościa. Tłuczenie się trzech godzin w samochodzie, w jedną stronę, wcale nie było zachwycające, ale nawet dla samych widoków było tego warte. To miasto pochłonęło mnie tak bardzo, że mogłabym tam zamieszkać. W parku spędzałabym chyba każdą wolną chwilę, już rozumiem dlaczego nazywają go jednym z najpiękniejszych parków miejskich w Polsce. Kino było całkiem przyzwoite, za to restauracja na starówce kompletnie zmiotła mnie z nóg, była po prostu beznadziejna. Nie wiem czy reszta jedzenia była równie niedobra, ale obsługa nie powalała, a cennik był taki, że podsumowując, miałam wrażenie, że to miejsce zostało stworzone tylko do nabijania pieniędzy. Chociaż nawet ona nie mogła zepsuć mojej pozytywnej opinii o Zamościu, miasto zdecydowanie ma urok, a przynajmniej ta bardziej zadbana część, bo jak wiadomo, każde miasto ma stronę przemysłową. Chętnie bym tam jeszcze wróciła.

Jeśli ktoś się wybiera na film Legion Samobójców, to zdradzę, że film niepotrzebnie jest tak bardzo rozgłaszany. Nie jest aż taki dobry. Jeśli ktoś lubi takie klimaty, postać Jokera, Batmana czy Deadshota i dużo akcji, to idealny seans dla Niego. Ja jednak nieźle się nudziłam, niektóre akcje i teksty trzymały poziom, ale uważam, że nie do końca wykorzystano potencjał tego filmu, zrobili z tego wulgarną bajeczkę dla dorosłych.

22 komentarze:

  1. Świetny post, bardzo lubię takie fotorelacje
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. great photos!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG


    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zdałam sobie sprawę, że zwiedziłam mało Polski ;)
    może wspólna obserwacja? :) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie :* uczciwy rewanż gwarantowany!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this! Great job on creating this post.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój chłopak ma tam rodzinę - byłam kilka razy, piękne miasteczko ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jak miło zobaczyć post, w którym moje miasto odgrywa rolę główną!
    Jeżeli chodzi o jedzenie i restauracje, to rzeczywiście nie powala, ale jest kilka dobrych restauracji :D
    Śliczne zdjęcia :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fotorelacja. Uwielbiam jeździć do Zamościa:) Fajna bluzeczka w paski :). Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podróżowanie po różnych miastach jest na prawdę ciekawe, a Zamość wydaje się być dość interesujący ;)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne miejsce jak i zdjęcia, chciałabym tam kiedys pojechać
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne miejsca i super zdjęcia :)
    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne miasto!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie bylam w Zamosciu, a z tego co widze to piekne miasto :)
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mnie urzekają stare kamienice, te kolorowe, odnowione również <3 Ładna bluzka ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :). Sama również lubię Zamość.
    Pozdrawiam i zapraszam ! Nasz blog :) -> KLIK /~Claydi

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko raz byłam w Zamościu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, cudne miejsce, sama bym chciałam tam być! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie byłam w Zamościu, chociaż w sumie nie mam tak daleko. Chyba muszę to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne zdjecia!:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, ze Ci się spodobało :D
    Sama mieszkam w Zamościu <3
    PS. piękne zdjęcia
    dostepnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To wiele dla mnie znaczy. ♥