sobota, 24 grudnia 2016

Get ready with me | Wigilia - blogmas dzień 23&24


Witam! Czy tylko ja nie mogę uwierzyć, że już są święta? Tyle przygotowań i oczekiwań, a tu Wigilia już za nami. Jak na tradycję przystało, piszę to przed północą. Jestem już strasznie zmęczona, ale obowiązki wzywają, nie dodać najważniejszego dnia blogmas - byłoby hańbą. Muszę przyznać, że ten dzień był pełen wrażeń. Wstałam wcześnie rano, pomagałam w kuchni i przez mnóstwo czasu sprzątałam. Dopiero potem znalazłam trochę czasu na przyszykowanie się. Po wyjściu okazało się, że padał śnieg i cieszyłam się jak małe dziecko, bo nie pamiętam, kiedy ostatnio mieliśmy białe święta. Wigilia u babci jak zwykle była pyszna i najadłam się za wszystkie czasy. Pod choinką znalazłam wyczekiwaną książkę i aż nie mogę się doczekać, aż ją przeczytam!

Nie jestem zbyt dobra w życzeniach, ale chciałabym Wam życzyć wszystkiego, co najlepsze, dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia najskrytszych marzeń i osiągnięcia wielu celów! Wesołych Świąt! ♥

GET READY WITH ME!
A jak Wam minął ten dzień?
Zapraszam jutro na ostatni dzień blogmas!

6 komentarzy:

  1. Widzę, że postawiłaś na bardzo delikatny makijaż ;) Ja też raczej nie szalałam, ale lubię mocniej podkreślić oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy taki delikatny, użyłam wszystkich kosmetyków z drugiego zdjęcia. :)

      Usuń
  2. Co to dokładnie za perfumy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oriflame Lovely Garden. Ślicznie pachną, polecam! :)

      Usuń
  3. Delikatny ale za to jaki cudowny makijaż! <3

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam koszule <3

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To wiele dla mnie znaczy. ♥