poniedziałek, 30 stycznia 2017

Natura zimą

Musicie przyznać, że w każdej porze roku, znajdują się rzeczy, które sprawiają, że świat staje się chociaż odrobinę bardziej piękny. Często spiesząc, nie widzimy prawdziwego blasku tego, co nas otacza. Widzimy tylko powierzchowną wersję, jaką zwiemy codziennością. Jednak czasami codzienność ulega zmianie, jeśli chociaż na chwilę postanowimy trochę zwolnić i zobaczyć to, co na pierwszy rzut oka nie zbyt widoczne. Chociaż nie mam specjalnie dobrego aparatu, uwielbiam robić nim zbliżenia, uwieczniać z pozoru nie warty zachodu obiekt i sprawiać, że przynajmniej na moment, staje się jedyną wyróżnioną rzeczą na tle wszystkich rozmazanych. Tę najbardziej istotną.


16 komentarzy:

  1. Hmm... mimo "nie specjalnie dobrego aparatu" uważam, że zdjęcia wyszły naprawdę dobrze. Najbardziej podoba mi się to trzecie od góry. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne fotografie. Uwielbiam takie przedstawiające zimę:) najlepsze? Hmm chyba drugie trzecie i czwarte. Wszystkie wyszły naprawdę pięknie, twój aparat wcale nie taki zły:)

    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima ma swoje uroki...:)


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotografie, zwlaszcza dwie pierwsze :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną mamy tą zimę... :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozwolę sobie zwrócić uwagę na błąd, który przykuł moją uwagę :D Napisałaś: "chociaż odrobinę bardziej piękniejszy". Z tego co wiem jest to niepoprawnie. Można powiedzieć "bardziej piękny", ale "piękniejszy" to już jest przymiotnik w postaci stopnia najwyższego, więc "bardziej" jest zbędne :) A zdjęcia są śliczne *.* Szczególnie czwarte. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to fakt! Już poprawiam. :D Często piszę w nocy, kiedy umysł nie pracuje już tak, jak powinien, a potem powstają takie właśnie błędy, haha. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  7. O tak, makro to zdecydowanie coś, co kocham <3. Jak dla mnie drugie zdjęcie wygrywa zestawienie.
    Pozdrawiam :D
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, takie cosy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie lubię biel za oknem ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobnie! Uwielbiam zdjęcia makro :D

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjecia :3


    zapraszam do mnie: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To wiele dla mnie znaczy. ♥