wtorek, 3 stycznia 2017

Żegnaj 2016!

Hej! To pierwszy post, jaki piszę w 2017 roku. Dni mijają jak szalone, ponieważ zdaje się, że dopiero zakończyłam blogmas (a było to 8 dni temu) i obchodziłam sylwestra (co zaś - działo się niemal trzy dni temu). Ale poczekajcie na najlepsze. Nieco ponad rok temu stałam w podobnym miejscu i również dzieliłam się z Wami przemyśleniami. Zupełnie do mnie nie dociera, kiedy upłynęło tak mnóstwo czasu. Wiem tylko, że przeszły rok był najlepszym, jaki przeżyłam i liczę, że aktualny równie mocno, i pozytywnie zapisze się w mojej pamięci.

Co roku uczę się nowych rzeczy, ale rok 2016 był przełomowy. Początek roku zapowiadał się beznadziejnie, byłam cieniem samej siebie. Jednak minęło kilka miesięcy i okazało się, że nawet jeśli początek nie okazał się najlepszy, reszta czasu nie musi być najgorsza. Udało mi się na dłużej utrzymać zdrowy tryb życia i chociaż nie trwało to nie wiadomo jak długo, to zaszczepiło we mnie pewność siebie, że jednak mam w sobie mnóstwo samozaparcia, o którym niejednokrotnie udaje mi się zapomnieć. Zmieniłam się, stałam się bardziej twardsza i niepokonana. Spełniłam swoje marzenie i zwiedziłam kilka miast w Anglii, w tym ukochany Londyn oraz zobaczyłam Paryż. Czasami, jak zamknę oczy, nadal widzę obraz falującej Sekwany o zmroku. Następnie zakochałam się w zamojskim parku. Przerwałam pewną znajomość i wtedy dopiero tak naprawdę odetchnęłam. Wywołałam mnóstwo zdjęć. Bardziej zaangażowałam się w bloga. Pierwszy raz w życiu obcięłam włosy na tak krótko, że sięgały mi do ramion i dotąd jestem zadowolona z tej decyzji. Znalazłam ulubioną knajpę. Spróbowałam zakazanego owocu i tego nie żałuję. Zapisałam się na kolejny projekt szkolny, tym razem do Włoch! ♥ Zrobiłam mnóstwo świątecznych rzeczy i udekorowałam pokój, tak jak marzyłam. Wreszcie udało mi się trafić z prezentem dla mamy. Otworzyłam się przed ludźmi, przed którymi miałam barierę. Kupiłam spodnie inne niż rurki, z czego jestem naprawdę dumna! Doszło do mnie, że na papierową wersję książek zawsze warto wydawać pieniądze, nawet jeśli można je znaleźć na internecie. Opublikowałam w grudniu 15 postów. Zrozumiałam, że niektóre moje kompleksy są irracjonalne. Spędziłam zabawnego sylwestra, którego długo nie zapomnę. Ten rok nie był idealny, są w nim dwie rzeczy, które definitywnie chciałabym zmienić, ale i tak był wspaniały.
Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

14 komentarzy:

  1. Nowy rok zdecydowanie przyszedł bardzo szybko :) Twoja seria świąteczna była super i mam nadzieję, że zdecydujesz się na nią również w przyszłym roku.

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że poprzedni rok należał do udanych! Życzę Ci, aby 2017 był jeszcze lepszy, niezapomniany, pełen sukcesów i tego co jest dla mnie najważniejsze uśmiechu :)

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ♥
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że poprzedni rok był dla Ciebie udany i mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy! Szczęśliwego i pełnego sukcesów Nowego Roku kochana!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jak wiele fajnych rzeczy udało ci się zrobić w 2016. Też lubię takie aktywne życie, więc coś nas łączy. Oby nowy rok był jeszcze lepszy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia jak z Tumblr, przesłodkie <3

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie tamten rok tez był jednym z najlepszych. Mam nadzieje ze 2017 bedzie dla nas jeszcze lepszy

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tamten rok byl cudowny, a ten musi go przebic! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. rok 2016 wspominam jako jeden z najlepszych i mam najedzie ze 2017 będzie mu dorównywał :D

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie też 2016 rok był przełomowy :) Bardzo przyjemny post. Życzę Ci aby ten nowy rok był jeszcze lepszy!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To wiele dla mnie znaczy. ♥