czwartek, 2 lutego 2017

Szukając wiosny wśród drzew

Hej! Co u Was? Dzisiaj zaczyna się czwarty dzień mojej przerwy zimowej. Właściwie to szósty, licząc weekend, ale nie niszczmy marzeń, okay? Jestem przerażona tym, jak szybko data ulega zmianie. Ledwo rozpoczął się nowy rok, a już jeden miesiąc z dwunastu mamy za sobą. Staram się czerpać z ferii jak najwięcej i raz wychodzi mi to lepiej, a raz gorzej. W prawdzie jestem zadowolona, że ruszyłam się z czterech liter i wreszcie zaczęłam robić trochę bardziej wymagające wysiłku zdjęcia, niż dotychczas oraz że pozwoliłam, żeby mój czas pochłonęła sterta ukochanych książek. Ale wiecie jak to jest, kiedy ma się w swoich rękach kilkanaście wolnych dni, chce się wykorzystać je w stu procentach. Widzę już plany na nadchodzące trzy miesiące i jest w tym coś uspokajającego, a zarazem ekscytującego, iż w każdym miesiącu odnajdę to coś, co nie pozwoli mi przestać działać.

18 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie też zleciały tak szybko.. Teraz jest pierwszy tydzień po nich i strasznie nie chcę się wracać do tego wszystkiego. No ale jakoś trzeba się wdrożyć. Całe półrocze przed nami. I egzaminy. Zdjęcia śliczne *.* Widać, że włożyłaś w nie sporo pracy. Najfajniejsze to, na którym skaczesz :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś cudowny kolor sweterka :oo serio, wyróżnia się :) !
    Piękną masz pogodę, zdjęcia są bardzo klimatyczne, uwielbiam takie zimowe.
    Fajniutkie drzewwwka!
    Diamentowe myśli - kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać wiosny :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :). Moje ferie się już skończyły ;c. Ładne zdjęcia. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niestety ferie już się skończyły :/ Prześliczne zdjęcia! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie raz tak mam, że pomysły na posty pojawiają się w mojej głowie co chwilę, jednak czasami brakuje mi motywacji. Dlatego warto zapisywać sobie pomysły. Śliczne zdjęcia!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Ja ferie zakończyłam i już po pierwszym tygodniu mam dość szkoły.

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak masz rację te dni lecą zdecydowanie za szybko! Aczkolwiek ja również czekam z niecierpliwością na wiosnę, w tym roku śnieg mnie zaskoczył bo praktycznie nie chcę nas opuścić a ja nie jestem fanką śniegu, zimy, mrozu ta pora zdecydowanie jest u mnie na ostatnim miejscu. Ja niestety nie mogłam zbytnio aktywnie spędzić moich ostatnich ferii w życiu gdyż przez tydzień byłam chora... Życzę Tobie udanych ferii! http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam zimę i chce zeby troche z nami została, bo nie byłam jeszcze na sankach i nartach :D

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest śliczny, tak jak zdjęcia. Moje ferie też nie są byt ciekawe, praktycznie cały tydzień nic nie robilam konkretnego, a tu jeszcze tyle lekcji..
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę, żebyś jak najlepiej wykorzystała wolne :) śliczny sweterek!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty masz ferie, a ja już dawno nie - i już Cię nie lubię... ;) A tak serio - licznie wyglądasz! Trafiła Wam się naprawdę ciekawa pogoda, także wychodź często na spacery! Produktywnych ostatnich dni ferii, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks great!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To wiele dla mnie znaczy. ♥