niedziela, 13 sierpnia 2017

morze, plaża i palmy... | sesja zdjęciowa z Włoch

Hej! Połowa sierpnia za nami! Nie mam pojęcia, kiedy to zleciało. Zostało niewiele co z wakacji, a ja mam jeszcze tyle postów do zrealizowania w tym miesiącu, że sama zastanawiam się, jak zmieści mi się to w dwóch tygodniach. Tak przyzwyczaiłam się do mnóstwa wolnego czasu i robienia czegoś, kiedy akurat najdzie mnie na to ochota, że ciężko będzie przestawić mi się na życie w biegu. Z drugiej strony, może i potrzebuje trochę takiej dyscypliny. Poniżej znajdziecie sesję zdjęciową z Włoch, którą wykonała mi moja koleżanka i jestem z niej bardzo zadowolona. Generalnie, niedawno dodałam jeden wpis z Włoch i myślałam, że na tym poprzestanę, jednak potem przejrzałam zdjęcia z aparatu i stwierdziłam, że aż szkoda, żeby nie ujrzały światła dziennego. Dlatego niedługo oczekujcie drugiej cz. fotorelacji z Włoch, tym razem z samymi krajobrazami!


15 komentarzy:

  1. Piękne zdjecia , ładnie wyglądalas, z niecierpliwoscia czekam na krajobrazowe zdjecia!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejną część.
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoczki prześliczne! Czekam na następnego posta!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze 20 lat nie byłam na plaży. Chętnie zobaczę zdjęcia krajobrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiego wyjazdu ;) Czekam na posta z krajobrazami ;) Uwielbiam takie oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :-) super, że masz tyle wolnego czasu. Korzystaj z tego!
    Zapraszam do mnie www.heandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo chciałabym odwiedzić Włochy :) zazdroszczę wyjazdu! super zdjęcia, tylko popracuj jeszcze nad ustawianiem ostrości bo na niektórych tło jest ostre a nie pierwszy plan czyli Ty, ale i tak mi się podobają :D dziękuję za miły komentarz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są bardzo ładne! Dobrze, że ujrzały światło dzienne :)
    Pozdrawiam, obserwujemy?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie wiem kiedy to lato zleciało.. Zwłaszcza że jest sierpień a pogoda jak w październiku ...
    Uważam, że trampki to najlepsze buty do każdej stylizacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, oj zazdroszcze Ci takich wakacji, ja w tym roku niestety nigdzie nie wyjechałam:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To wiele dla mnie znaczy. ♥