niedziela, 6 sierpnia 2017

Włochy cz. 1 | Powrót!

Hej! Bardzo długo mnie tutaj nie było, najdłużej w całej mojej półtorarocznej blogowej przygodzie. Całe 5 miesięcy. Sporo się w tym czasie działo, więc samoistnie wycofałam się z bloga. Z początku nieświadomie, ale z czasem uświadomiłam sobie, że opuszczam to miejsce na dłużej. Oczywiście szkoda mi tego czasu, ponieważ zdaje sobie sprawę, że mogłam go wykorzystać i zrobić wiele rzeczy. Ale myślę, że tak wyszło lepiej, niż jeśli miałabym być tu na siłę, zamiast na spokojnie uporać się z własnym życiem i wstawiać tu byle co. Koniec końców, usunęłam trochę postów, z których byłam niezadowolona, doprowadziłam bloga do porządku i wróciłam!

Sporo się pozmieniało. Skróciłam włosy i takie tam. Pod koniec maja byłam tydzień we Włoszech, więc postanowiłam, że na początek nadrobię ten temat. Zdjęcia robiłam telefonem, no ale mam nadzieję, że dają radę.


Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Dobrze, że wróciłaś!
    Czasami każdemu jest potrzebne trochę czasu żeby poukładać sobie sprawy w życiu.
    Świetnym sposobem na poukładanie sobie spraw w głowie są właśnie podróże :)
    Fantastyczne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    dawid.j

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerwa każdemu jest potrzebna. Sama miałam teraz dłuższą przerwę od bloga, ale dzięki temu mam więcej chęci i energii do działania. Świetne zdjęcia, Włochy są cudowne ;)

    Obserwuję :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjecia ! Uwielbiam włosy za widoki i pizzę!
    Co do przerwy, kazdemu jest ona potrzebna, nic na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! ...trochę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam odwiedzić Włochy, mam nadzieję że kiedyś się uda. Widzę, że mieliście udaną wycieczkę :) Dziękuję za miły komentarz na moim blogu i również obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, niesamowite miejsce. super zdjęcia, najbardziej mi sie podoba zdjęcie pizzy haha :D .
    moim marzeniem jest Hiszpania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piza i Florencja to moje ulubione miasta w Toscanii! Wspaniale, że pomyślałaś o zrealizowaniu takiego posta w wakacje. Uwielbiam je ostatnio przeglądać.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. We Włoszech nigdy nie byłam, więc bardzo zazdroszczę ;) Widok cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna pamiątka w postaci zdjęć ;)
    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To wiele dla mnie znaczy. ♥